joi, 18 noiembrie 2010

Vine Crăciunul !


Dragii noştri
Se apropie Crăciunul şi începem cu toţii să ne simţim mai buni, mai generoşi sau pur şi simplu mai liniştiţi.

Peste câteva zile deschidem târgul de Crăciun unde o să găsiţi tot felul de cadouri făcute cu suflet, cadouri care se pot dărui numai cu mult drag.
Făcute de mâinile artiştilor plastici sau ale artiştilor populari, ele înmagazinează trudă şi dragoste de frumos.

Vă aşteptăm cu drag la Hora să vedeţi ce minunăţii au mai poposit în galerie sau pur şi simplu să stăm să ascultăm un colind.

Între 24 noiembrie şi 24 decembrie "Cadouri de Crăciun" îşi aşteaptă oaspeţii!

3 comentarii:

  1. Îmi pare rău, că nu sunt din Braşov, mi-ar fi plăcut să vizitez acest targ. Realizez şi eu produse handmade pentru a le oferi cadou celor dragi şi în acelaşi timp, îmi place să admir şi munca altor pasionaţi handmade.
    Mult succes!
    https://carmenshandcraft.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna sunt, Laurela, dia Iasi din pacate.... Imi place enorm de mult Brasovul si mi-am fi placut sa pot participa fie la targ fie la festivitatile de Craciun. Mult succes in toate si mii de Felicitari pentru Minunatele Creatii.
    http://elabijuterii.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere